مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش

ساخت وبلاگ


مصرف آنتی اکسیدان ها
در رژیم غذایی خویش به اندازه کافی از آنتی اکسیدان ها و روغن های سلامت به کارگیری نمائید تناول کردن میوه های جدید، صیفی جات، آجیل و روغن های سلامت یاری خواهد کرد تا پوست تندرست داشته باشید.

بهترين كرم پودر

نقش کامل کننده ها در وارفته شدن پوست
با وجود اینکه تمام مواد مفید موردنیاز تن را اخذ می‌کنید البته در رژیم های کاهش وزن از کامل کننده مولتی ویتامین استعمال نمایید تا اطمینان نتیجه ها نمایید که هیچ ماده ضروری را از دست نداده اید مطمئن گردید مولتی ویتامینی که به کار گیری میکنید دارنده ویتامین های A, C, K, E و ویتامین های ب کمپلکس را داشته باشد چون این ویتامین ها برای تندرست پوست مهم هستند مواد معدنی مانند ( سلنیوم، مس و روی ) برای تندستی پوست ضروری میباشد. 
ویتامین A و کاهش خطوط چین و چروک چهره
یک ویتامین کلیدی می‌باشد کمبود این ویتامین سبب ساز پوسته پوسته و کم آب شدن پوست می گردد این ویتامین را میتوانید از غذاهایی مانند ( سیب زمینی شیرین، هویج و صیفی جات با برگ های تیره ) بدست آورید استعمال از لوسیون دربردارنده این ویتامین بر روی پوست اکنه را را در دست گرفتن و خطوط چین و چروک رخ را کاهش میدهد.

نقش ویتامین B کمپلکس در پوست
این ویتامین در مواد غذایی ( جو، برنج، تخم مرغ و موز ) موجود هست کمبود این ویتامین در مواد غذایی سبب ساز درماتیت یا این که ریزش گیسو میگردد کرم های موضعی و پماد های تشکیل‌شده با ویتامین های مجموعه B می‌تواند سلولهای پوست را هیدراته و التهابات پوست را از فی مابین پیروز شود. این ویتامین ها دربردارنده مواد پرخاصیت بیوتین میباشند که پایه ناخن ، پوست و سلولهای موی را تشکیل می‌دهد.

ویتامین C در کاهش چین و چروک فیس نقش داراست
مرکبات، صیفیجات، فلفل، و گل کلم آکنده‌از این ماده مغذی حیاتی میباشد این ویتامین برای نبرد با سرما خوردگی استعمال می‌شود و وقتی که بر روی پوست مصرف شود میتواند به ساخت کلاژن، کاهش چین و چروک و بهبود بافت پوست یاری دهد.

ویتامین E
مواد غذایی ( آجیل، زیتون و اسفناج ) دربردارنده ویتامینE هست به کارگیری از این ویتامین بر روی پوست، جراحت ، کم آبی و زبری پوست را کاهش می‌دهد و برای قابل انعطاف و انعطاف پذیر نگه داشتن پوست از این مواد غذایی در رژیم غذایی خویش به کارگیری فرمایید این غذاها علاوه بر پوست سبب ساز درخشش و استحکام موهای شما می‌شود.

این ویتامین در صیفیجات با برگ تیره یافت می‌گردد و لوسیون ها و کرم های دربردارنده این ویتامین در کاهش چین و چروک و کاهش کبودی پوست اثرگذار هست.

ویتامین K و کاهش تیرگی پوست
در شرایطی که چه با تناول کردن صیفیجات با برگ پهن، این ویتامین تامین میشود اما استعمال موضعی از این ویتامین شایسته ترین منفعت دهی را برای پوست دارااست.

ماساژ به صاف شدن پوست امداد می‌کند
ماساژ هفتگی داشته باشید انجام یک ماساژ مکرر با به کار گیری از حرکات افلوراژ ( لمس حسی ) یک تکنیکی میباشد که به بهبود گردش خون یاری مینماید و راه و روش بسیار نیکی برای تندرست پوست هست با یک ماساژ ماهر می شود به صاف کردن سلولیت امداد کرد. تکنیک های فوق العاده ی متعددی برای ماساژ پوست موجود هست از یک لوسیون با کیفیت عالی برای پوست به کارگیری فرمائید.

عمل بدنی در خودداری از وا رفته شدن پوست مفید می باشد
[دوچرخه سواری] ورزش های هوازی ( شنا، دوچرخه سواری، دویدن و به کار گیری از وزنه های سبک ) در دوری از افتادگی پوست پس از کاهش وزن مفید می باشد.
روزمره 8 - 10 جام آب بنوشید. دست‌کم دو لیتر آب در روز مصرف فرمائید
خواب کافی داشته باشید
برای دوری از چین و چروک چهره ورزش های ذیل را انجام دهید
لب ها را به موقعیت سوت زدن درآورید و آن گاه به موقعیت نخستین برگردانید
این حرکات را یکسری توشه در روز انجام دهید
دهن و سیرتکامل ها را با هوا مالامال کرده و 10 ثانیه نگه دارید و بعد از آن هوا را خالی فرمایید و روستا سکو در روز انجام دهید
دهن را تا حد ممکن گشوده فرمایید و بعد به موقعیت اولیه برگردانید. و این تکان را روستا توشه در روز انجام دهید

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 110 تاريخ : يکشنبه 31 شهريور 1398 ساعت: 18:25


بعضی اوقات کشف کردن کرم پودر قابل قبولی که هم رنگ خوب و هم پوشانندگی بالایی داشته باشد و مطلوب مصرف روزمره تان باشد طاقت فرسا هست. با کرم پودرهایی که به دنبال مقاله معرفی کرده ایم دیگر نیازی به جستجوی آن در دکان های اثاثیه آرایشی ندارید. این کرم پودرها بعداز تست کردن ۳۰ کرم پودر متفاوت تحت عنوان شایسته ترین کرم پودرها گزینش گردیده اند. کرم های معرفی گردیده در گونه های جور های پودری، مایع و پن استیک می باشند و درصد پوشانندگی متفاوتی دارا‌هستند از کرم های سبک CC گرفته تا کرم های ۲۴ ساعته. در پی با این کرم پودرها آشنا شویم.

 بهترين كرم پودر

پنکیک Wander Beauty Wanderlust
این جور کرم های پودری زمان هاست که هوا داران متعددی داراست. این کرم پودری فارغ از این که روی پوست موقعیت ماسیدگی بگیرد پوشانندگی بالایی داراست به علاوه روغن پوست را جذب میکند و خطوط و چین و چروک های روی پوست را محو می نماید.

شایسته ترین کرم پودرها

کرم استیکی Flesh Firm Flesh Thickstick
این کرم پودر پنکیکی در ۴۰ رنگ مختلف با پوشانندگی میانگین را می اقتدار هم تحت عنوان کرم مبنا و هم تحت عنوان کانسیلر و روی سیرتکامل ها تحت عنوان هایلایتر استفاده نمود.

شایسته ترین کرم پودرها

کرم پودر Smashbox Studio Skin Hydrating
بعضا از کرم های مبنا روی پوست وضعیت ماسک روی پوست میگیرند و خوب روی فیس نمی نشینند البته این کرم پودر فارغ از روغن فارغ از این که در عمق چین و چروک ها فرو برود پوشانندگی بسیار بالایی داراست.

شایسته ترین کرم پودرها

کرم مایع L’Oréal Paris True Match Super Blendable Makeup
این کرم مایع با عصاره پر‌نور کننده گریپ فروت داره گسترده ترین پالت رنگی می‌باشد و هر کسی قادر است از در میان رنگ های متنوع آن یک گزینش مطلوب برای پوست خویش داشته باشد. این کرم مایع روی پوست به خیر و خوبی می نشیند البته برای پوست های کم آب پاره ای خلل ساز میباشد. در صورتی‌که پوست کم آبی دارید و دارنده خطوط بدور دیده می‌باشید قطعا قبلی از به کار گیری از این کرم پوست چهره را مرطوب فرمائید.

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 115 تاريخ : شنبه 30 شهريور 1398 ساعت: 19:01

 
کرم پودر جزء اساسی در آرایش و پیرایش قشنگ و به یادماندنی می باشد. پس از اینکه کرم پودری مطلوب رنگ پوستتان گزینش کردید، بایستی بدانید که از کجا آغاز فرمائید و چه‌طور آن را با آرایش و پیرایش خویش هماهنگ نمائید.
تصویر دانستنیهای پیرایش با کرم پودر
در آغاز ضروری میباشد کرم پودر‌ها را با هم مخلوط فرمائید تا به زیبایی طبیعی صورتتان بیفزایید. آندرو سوتومویر می گوید: بیشترین اشتباهی که خانم‌ها می نمایند این می باشد که صورتشان را تنها با یک بدن رنگ آرایش و پیرایش می کنند.
برای ساخت لایه‌ای یکنواخت از اسفنج استعمال نمایید. یا این که در حالتی که از برس کرم پودر به کارگیری می کنید به شکل جارو کشیدن آن را به عمل بگیرید تا پودر را پخش نماید و سطح خوش ترکیبی به جا بگذارد. در حیطه زنخدان و پیشانی و سیرتکامل‌ها، رنگ تیره تری به کارگیری نمائید که مشابه به رنگ پوست درین حوزه‌‌ها باشد. برای خودداری از ظاهری خاکستری رنگ داشتن در نصیب پیشانی یا این که زنخدان، رنگ تیره‌خیس کرم پودر را ازقسمتی که گیسو می روید تا ذیل سیرتکامل‌ها و در امتداد زنخدان به فعالیت ببرید. خطوط میان رنگ‌ها را به آرامی محو فرمائید و مطمئن گردید که خط مشخصی میان به دور نگ وجود نداشته باشد.
برای ساخت درخشش طبیعی پوست چه میکنید؟ ذیل استخوان سیرتکامل پر‌نور کننده با پودر اکلیلی ملایم بمالید. بایستی از هایلات‌های نقره‌ای خودداری کنید زیرا رنگ‌های متالیک طبیعی به حیث نمی رسند. برای پوست‌های عادی رنگ‌های طلایی یا این که مسی به کارگیری نمائید و برای پوست‌های تیره‌خیس رنگ‌های طلایی و برنزه به کارگیری نمائید. همینطور میتوانید اندکی پر‌نور کننده به پیشانی، برآمدگی بینی و زنخدان خویش بزنید.
شاید شما هم جزو آن نوع از خانمهایی باشید که پس از میکاپ و آرایش و پیرایش، سنتان بیش تر چشم شود که ولی ناگفته نماند در اکثر مواقع این واقعه خواهد زمین‌خورد و زیرا به حیث میرسد با پیرایش می‌قدرت قشنگ‌خیس از قبلی بود بیش تر پیرایش می کنیم و همین سبب ساز می گردد که با میکاپی غلیظ و نامتعادل سنمان طولانی تر چشم شود.
یکی‌از مهمترین پروسه پیرایش رخ مهیا سازی پوست هست که می‌اقتدار خاطرنشان کرد اساسی‌ترین نصیب میکاپ هست به این دلیل که چنانچه پوست یک دست و صاف چشم نشود آرایشهای نقاط دیگر زیبایی خویش را آن طور که می بایست نخواهند داشت بدین ترتیب می بایست این مرحله را بیش تر مد حیث داشت.
برای اینکه هنگام پیرایش پوستمان به سیرتکامل‌ای چشم شود که ما فقط آن را مهیا کرده باشیم و با گونه های کرم‌ها طوری آن را نسازیم که هرچه ناصافی و چین و چروک می باشد چشم شود و به نوعی سنمان را اضافه نشان ندهد بهتر هست:
اولا: سوای در حیث به چنگ آوردن سن و رنگ پوست، در حالتی‌که پوست درخشان و شفافی دارید که از گونه های پوستهایی می باشد که مثل آینه می درخشد البته هر از گهگاه جوشهای ریزی هم در آن چشم می شود، بعداز زدن ضد آفتاب منحصربه‌فرد پوستتان از پنکیک استعمال نمایید به این دلیل‌که درین مواقع پنکیک هم اقتدار پوشانندگی خیر برای جوش‌ها دارااست و هم این سیرتکامل پوست‌ها را برنا‌خیس نشان خواهد بخشید. اعتنا داشته باشید که هیچگاه پنکیک را بدور دیده‌ها نزنید و فقط با گذاشتن و برداشتن پد آن پوست را یه خرده مبهوت فرمائید.
دوما: چنانچه پوستی کم آب دارید و مدام مجبورید آن را با گونه های کرمهای مرطوب کننده مرطوب نگه دارید بهتر می باشد در بعضا مورد ها (خیر مدام) آن هم به ترتیبی که در زیر نقل شده می‌باشد از پنکیک در آخر آرایشتان به کار گیری نمائید به دلیل آنکه در هر سنی که باشید بی آبی پوستتان سبب می گردد که با پنکیک خطوط فیسٔ شما طولانی تر معلوم شود. شیوه بهتر آن هست که بعداز به کارگیری از ضد آفتاب منحصر پوستتان صرفا از یک کرم پودر خوب استعمال نمائید و درصورتی که که دوست داشتید پوستتان متحیر چشم شود از دسته متحیر آن روی ضد آفتابتان بزنید.
مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 112 تاريخ : پنجشنبه 28 شهريور 1398 ساعت: 21:36

 
پد آرایشی حوله ای
 
پد آرایشی
 
 
خیلی از خانم ها کرم پودر را با دست ها روی فیس پخش می‌کنند که‌این ترفند را برای پنکیک ها نمی اقتدار به کار گرفت. هر یک‌سری به عبارتی کرم پودر هم در شرایطی‌که با دست پخش نمائید شرایط یکنواختش را روی پوست از دست میدهد و غیروابسته از دسته ظواهر آرایش و پیرایش بدی که روی پوست تولید مینماید، بهداشتی هم وجود ندارد. پس بهتر می باشد بی تردید از پد استعمال فرمایید.
 
 
 
برای انجام زیرسازی مطلوب برای ادامه میکاپ تان پدهای حوله ای یک کدام از پیشنهادهای خوب می‌باشند. این پدها باریک میباشند و به جهت جنسی که دارا‌هستند گوله گوله و خرد نمی‌شوند. میتوانید بسته ظاهرا پنکیک تان از اشکال گرد و مربعی آن به کار گیری فرمائید که با حجم یه خرده که دارا‌هستند به راحتی باطن یک کاسه پنکیک میتوانند جا بگیرند. سفارش دیگر این که شتسشو را فراموش نکنید و چنانچه آنان‌را فارغ از حفظ کننده داخل کیف اثاثیه آرایش و پیرایش تان می‌گذارید زود به زود بده بستان شان فرمایید. از دید قیمتی هم از ارزان ترین پدها محسوب می گردند.
 
 
 
پدهای تخم مرغی یا این که اشکی
 
اشکال پد آرایشی
 
 
در شرایطی که از هوا داران به میکاپ و ابزار آرایشی باشید، مطلقا در فضای مجازی ویدئو های آرایشی را دنبال می‌کنید. در‌این ویدئو ها در هر مقطعی یک جور خاصی از تولیدات و ابزار آرایشی به عهد مشهور مد میشود و گل می‌نماید و آن را دست هر میکاپ آرتیستی می‌بینیم. پدهای تخم مرغی یا این که اشکی صورت هم این طور بود که دربین خانم ها دوست داران متعددی پیدا کردند. مال این پدها از جور اسفنجی می‌باشد و به جهت فرم خاصی که دارا هستند میتوانند کرم پودر یا این که پنکیک تان را به کلیه اجزای رخ تان برسانند و نیازی وجود ندارد که دیگر کانسیلر تحت دیده تان را با انگشت محو فرمائید.
 
 
برس پنکیک و کرم پودر
 
پد آرایشی
 
 
در شرایطی‌که پنکیک جزء طلاق نشدنی کیف اسباب پیرایش تان هست، سفارش می‌کنیم این برس های کوچک را به آن طولانی تر فرمایید که به آن برس پنکیک یا این که کرم پودر میگویند. پس از پخش کردن فوم آرایشی تان با پدهای حوله ای یا این که اسفنجی و یا این که حتی سیلیکونی نوبت به به کارگیری از این ابزار میرسد. میتوانید بعداز آغشته کردن این برس به پوشاننده گزینه نظرتان، آن را تحت دیده تان بکشید. حتی میتواند نزدیک مژه ها و کناره دیده های تان را هم به نیکی پوشش دهد.
 
 
 
همینطور گهگاه زمان ها حس می‌کنید که رنگ نصیب هایی از فیس با سایر آن هماهنگ نشده می‌باشد که‌این حادثه برای اشخاصی که از پنکیک به کار گیری مینمایند اضافه می افتد. برای این فعالیت می بایست با برس ضربه های آرامی به پنکیک بزنید و به آهستگی آن را روی نصیب هایی از رخ تان که تیره خیس می‌باشد به به عبارتی صورت ضربه ای بمالید.
مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 118 تاريخ : چهارشنبه 27 شهريور 1398 ساعت: 22:51


درین مقاله به نکته‌هایی اشاره می کنیم که بهتر هست هنگام خرید کرم‌ پودر به آن ها اعتنا داشته باشید.

 

کرم‌ پودر از پاراگراف تولیدات آرایشی می باشد که تاثیر قابل‌ توجهی در زیبایی فیس داراست و در صورتی‌که رنگ و بافت آن به صدق تعیین شود، می تواند اختلالهای چهره را بپوشاند و صورت را زیباتر نماید البته تعیین خطا میتواند شرایط ماسیدگی روی فیس ساخت و صورت را از موقعیت طبیعی بیرون نماید. در‌این مقاله به نکته‌هایی اشاره می کنیم که بهتر هست هنگام خرید کرم‌ پودر به آن‌ها دقت داشته باشید.

 

چه رنگ کرم‌ پودری مطلوب پوست شماست؟

هنگام تعیین کرم‌ پودر 3 رنگ را آزمون فرمایید؛ رنگ همرنگ با پوستتان، طیف رنگی پر‌نور‌خیس و طیف رنگی تیره‌خیس. هر مورد از این 3 رنگ را روی خط زنخدان آزمون و حوصله نمائید تا کرم‌ پودر جذب پوست شود. هر رنگی که محوتر شد، یعنی برای پوست شما مطلوب‌خیس هست. در صورتی قابلیت آزمون کرم‌ پودر وجود نداشت، شیشه کرم‌ پودر را جلوی زنخدان‌تان بگیرید تا متوجه گردید کدام رنگ به پوستتان نزدیک‌خیس میباشد.

بهترين كرم پودر

چه گونه کرم پودری بخریم؟

 

کرم پودر مایع 

کرم‌ پودرهای مایع پوشانندگی ضعیفی دارا‌هستند. با این حالا تعداد مصرف‌کنندگان شان بالاست و مطلوب هر جور پوستی می‌باشند. این گونه کرم‌ پودر را به آسانی با اسفنجی مرطوب می‌اقتدار روی پوست پخش فرمائید. به کار گیری از مرطوب‌کننده تحت آن نیز مشکلی ساخت نمی‌نماید.

 

کرم پودر فومی 

ترازو پوشش‌ دهی موشواره‌ها (فوم‌ها) میانگین هست. این مدل کرم‌ پودر، در واقع، ترکیبی از پودر و کرم مرطوب‌ کننده و مطلوب پوست‌های مختلط و چرب میباشد. هنگام مصرف موشواره‌ها می بایست پاره ای آنان را در دستتان گرم نمایید تا بهتر روی پوست بخوابد.

 

کرم پودر مطلوب

کرم‌ پودر مطلوب پوستتان را تعیین فرمایید‎

 

کرم پودر خامه‌ای 

گونه های خامه‌ای و غلیظ پوشانندگی جامعی دارا هستند. به راحتی روی پوست پخش می شوند و به‌ادله غلظت بالا و پوشانندگی عالی و ماندگاری نیکی که روی پوست دارا‌هستند، پرطرفدارند. معمولا آرایشگران از این مدل کرم‌ پودر برای پوشاندن لک و نواقص رخ به کار گیری میکنند.

 

کرم پودر رنگی 

این جور مرطوب‌ کننده‌ها نیز از اشکال کرم‌پودرها محسوب میگردند. معیار پوشانندگی آن‌ها به نسبت، میانگین رو به ضعیف و مطلوب اشخاصی میباشد که رغبت چندانی به آراستن ندارند و ضمن مرطوب کردن پوستشان ترجیح می دهند یه خرده به پوستشان رنگ بدهند. این مدل کرم‌پودر طبیعی‌ترین موقعیت ممکن را روی پوست ساخت میکند.

 

کرم پودر بالشتی 

این گونه کرم‌پودر مایع میباشد و پوشانندگی ضعیفی داراست، ولی بسیار پرطرفدار می‌باشد. به راحتی می‌اقتدار این کرم‌پودر را روتوش کرد و اختلال پوستی بدون شوخی تولید نمی‌نماید. کرم‌ پودر کوسنی همپا با اسفنج به کارگیری میشود.

 

کرم پودر سرمی 

واحد سنجش پوشش‌دهی کرم‌ پودرهای سرمی ضعیف می‌باشد. این مدل کرم‌پودرها معمولا لک‌ها را چندان محو نمی‌نماید، البته واحد سنجش چین و چروک را کاهش می دهد. در واقع، این دسته کرم‌ پودر به‌ برهان گونه بافتی که داراست به عمق چین‌ها شکافت کرده و با لبریز کردن شیارها چین و چروک را محو می نماید. اضافه کرم‌پودرهای سرمی دربردارنده ترکیبات ضد‌پیری و مواد سپید‌کننده و پر‌نور‌کننده پوست میباشند. این مدل کرم‌پودر بایستی با احتیاط روی جای جراحت استعمال شود.

 

کرم پودر کرمی 

کرم‌ پودرهای کرمی هم مانند گونه های غلیظ خامه‌ای که معمولا برای گریم به کارگیری می شوند، پوشانندگی نیکی دارا هستند. شالوده آن ها روغنی میباشد و معمولا ضمن ماندگاری بالا، معالجه قابل قبولی برای پوست‌های کم آب میباشند. با وجود این پیشنهاد میکنیم تحت کرم‌پودر مدام از قابل انعطاف‌کننده یا این که مرطوب‌کننده به کارگیری فرمائید. 

 

کرم پودر خمیری 

این مدل کرم‌پودرها هم پوشانندگی ضعیفی دارا‌هستند و چندکاره محسوب میشوند. در عین رنگی‌بودن و پوشاندن نسبی لک‌های چهره، مرطوب‌کننده می باشند و دربردارنده ضد‌آفتاب و ادغام‌های آنتی‌اکسیدان و ضد‌چروک‌اند. این دسته کرم‌پودر شایسته ترین گونه برای به کار گیری روزمره می‌باشد.

 

کرم پودر معدنی 

پوشانندگی بسیار ضعیفی دارا هستند. بافت آنان پوست را قابل انعطاف و لطیف می نماید و سوای مخلوط‌های شیمیایی و رنگ و اسانس می باشند، به این ترتیب معمولا مطلوب پوست‌های حساس‌اند. می توانید از نوعی از کرم‌پودر که پوشانندگی کارکشته‌تری داراست روی این دسته پودر امداد بگیرید، البته در صورتی‌که پوست بی آبی دارید، این عمل را نکنید. این پودر را به امداد فرچه یا این که اسفنج بایستی روی پوست بزنید.

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 125 تاريخ : يکشنبه 24 شهريور 1398 ساعت: 18:55


بارها گردیده در حین مراجعه برای خرید اثاثیه آرایشی از شما سوال نمایند که رنگ پوستتان چه می باشد؟ آیا میتوانید با قطعیت جواب این سوال را بدهید؟ در شرایطی‌که برای شما تصمیم‌گیری در باب رنگ پوست سخت هست، نگران نباشید بخش اعظمی از مردم از این قضیه اطلاع ندارند. برای گزینش رنگ پیرایش و به خصوص کرم پودر می بایست بتواند جواب این پرسش را بدهید. هنگامی از رنگ پوست خویش مطمئن گردید میتوانید شایسته ترین تعیین را برای پوست خویش انجام داده و مانند یک ستاره بدرخشید. خوشبختانه آنقدرها که به لحاظ می رسد یافتن جواب این پرسش مشقت بار وجود ندارد. با مطالعه نکات جذاب و بی آلایش تحت میتوانید به راحتی رنگ پوست خویش را گزینش فرمائید.

بهترين كرم پودر
• کاربرد کرم پودر
• رنگ پوست
• مدل پوست
• تعیین رنگ کرم پودر


کاربرد کرم پودر
کرم پودر مبنا پیرایش می‌باشد و می تواند نواقص روی پوست رخ را پوشانده و حتی سطح پوست شما‌را یک پارچه و یکنواخت نماید. بعداز استعمال از کرم پودر مطلوب روی پوست می توانید بقیه پروسه آرایش و پیرایش را انجام دهید. تعیین رنگ کرم پودر مطلوب با رنگ پوست از اهمیت بالایی شامل است، چون شالوده پیرایش نامناسب قادر است کل پیرایش شمارا حاد کرده و جلوه غیرطبیعی روی فیس شما داشته باشد. دست اندرکاران مهمی را در حین گزینش رنگ کرم پودر بایستی در لحاظ بگیرید که از گزاره می‌قدرت به رنگ و گونه پوست اشاره نمود. برای شناخت با بعضا از عامل ها مهم در پی با ما همپا باشید.

رنگ پوست
تعیین رنگ پوست یکی عواملی می‌باشد که در تعیین رنگ کرم پودر نقش مهمی ایفا می کند. زمانی حرف از رنگ پوست میگردد می بایست بدانید که رنگ مورد و زیرین سطح پوست نیز به اندازه رنگ سطح و ظواهر پوست در آرایش و پیرایش فیس اهمیت داراست. رنگ سطح پوست شما ممکن می باشد ذیل تأثیر اشعه خورشید، آکنه یا این که بخش اعظمی از مورد ها دیگر قرار گیرد، البته رنگ قضیه پوست مدام اثبات خواهد ماند. به این ترتیب انتخاب رنگ موضوع پوست هم به اندازه رنگ سطح پوست اهمیت دارااست و به تعیین رنگ کرم پودر یاری می‌نماید. در کل اشخاص مبتنی بر رنگ قضیه پوست به سه مجموعه تقسیم میگردند.
سرد (COOL) که خواسته پوست‌هایی می‌باشد که در آن اضافه رنگ آبی رنگ، قرمز‌رنگ یا این که صورتی بازدید میشود.
گرم (WARM) که مراد پوست‌هایی می باشد که در آن بیش تر رنگ طلایی، رنگ زرد یا این که هلویی تماشا می شود.
خنثی (NEUTRAL) که مراد پوست‌هایی میباشد که در آن ترکیبی از رنگ‌های سرد و گرم را می‌اقتدار روئت کرد.

طرز‌های بی آلایش برای گزینش سرد، گرم یا این که خنثی بودن رنگ مسئله پوست موجود هست. گزینش رنگ موی و دیده، اینکه چه رنگی طولانی تر به شما می آید، عکس‌العمل سطح پوست در قبال اشعه خورشید و رنگ سیاهرگ‌ها از پاراگراف بی آلایش‌ترین شیوه‌های انتخاب رنگ موضوع پوست و در غایت رنگ پوست میباشند.

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 98 تاريخ : شنبه 23 شهريور 1398 ساعت: 18:32

 
کرم پودر سرمی 
معیار پوشش‌دهی کرم‌ پودرهای سرمی ضعیف می‌باشد. این جور کرم پودر ها معمولا لک‌ها را چندان محو نمی‌نماید، اما معیار چین و چروک را کاهش می دهد. در واقع، این دسته کرم‌ پودر به‌ عامل جور بافتی که دارااست به عمق چین‌ها شکافت کرده و با مالامال کردن شیارها چین و چروک را محو مینماید. بیش تر کرم پودر های سرمی دربردارنده ترکیبات ضد‌پیری و مواد سپید‌کننده و پر‌نور‌کننده پوست می‌باشند. این مدل کرم پودر بایستی با احتیاط روی جای آسیب استعمال شود.
 
راهنمای خرید کرم پودر مطلوب
 
 
کرم پودر خامه‌ای 
اشکال خامه‌ای و غلیظ پوشانندگی جامعی دارا هستند. به راحتی روی پوست پخش میشوند و به‌عامل غلظت بالا و پوشانندگی عالی و ماندگاری خیر که روی پوست دارا‌هستند، پرطرفدارند. معمولا آرایشگران از این گونه کرم‌ پودر برای پوشاندن لک و نواقص رخ به کارگیری می کنند.
 
 
 
کرم پودر معدنی
پوشانندگی بسیار ضعیفی دارا‌هستند. بافت آن‌ها پوست را قابل انعطاف و لطیف مینماید و سوای ادغام‌های شیمیایی و رنگ و اسانس می باشند، بدین ترتیب معمولا مطلوب پوست‌های حساس‌اند. می توانید از نوعی از کرم پودر که پوشانندگی حاذق‌تری داراست روی این مدل پودر امداد بگیرید، ولی در صورتی‌که پوست بی آبی دارید، این فعالیت را نکنید. این پودر را به امداد فرچه یا این که اسفنج می بایست روی پوست بزنید.
 
 
 
 
کرم پودر رنگی 
این گونه مرطوب‌ کننده‌ها نیز از اشکال کرم پودر ها محسوب می شوند. واحد سنجش پوشانندگی آن ها به نسبت، میانگین رو به ضعیف و مطلوب اشخاصی میباشد که رغبت چندانی به آراستن ندارند و ضمن مرطوب کردن پوستشان ترجیح میدهند پاره ای به پوستشان رنگ بدهند. این دسته کرم پودر طبیعی‌ترین موقعیت ممکن را روی پوست تولید می نماید.
 
 
 
کرم پودر کرمی 
کرم‌ پودرهای کرمی هم مانند گونه های غلیظ خامه‌ای که معمولا برای گریم استعمال میشوند، پوشانندگی خیر دارا‌هستند. اساس آن‌ها روغنی هست و معمولا ضمن ماندگاری خوب، معالجه قابل قبولی برای پوست‌های کم آب می‌باشند. با وجود این پیشنهاد می کنیم پایین کرم پودر مدام از قابل انعطاف‌کننده یا این که مرطوب‌ کننده به کار گیری فرمائید.
 
 
 
کرم پودر خمیری 
این گونه کرم پودر ها هم پوشانندگی ضعیفی دارا‌هستند و چندکاره محسوب می گردند. در عین رنگی‌بودن و پوشاندن نسبی لک‌های رخ، مرطوب‌کننده میباشند و دربردارنده ضد‌ آفتاب و مخلوط‌های آنتی‌اکسیدان و ضد‌چروک‌اند. این گونه کرم پودر شایسته ترین گونه برای به کار گیری روزمره میباشد.
مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 128 تاريخ : پنجشنبه 21 شهريور 1398 ساعت: 18:53

 
کرم پودر با پوشانندگی بالا و بدون نقص جز تولیدها آرایشی می باشد که هیچ زمان سرچ کردن در رابطه اون تموم نمیشه و مدام کسانی می باشند که در پی شایسته ترین کرم پودر با کاوریج بالا باشن!
 
ما در‌این نصیب از زیبامون دات کام قصد داریم تعدادی تا از شایسته ترین کرم پودرها از برندهای گوناگون که پوشش دهی و کاوریج خیلی عالی و جامعی دارا هستند رو به شما معرفی کنیم. با ما یاور باشید.
 
کرم پودر با SPF برای اشکال متعدد پوست، فصل‌تابستان 2018
 
 
 
کرم پودر از مارک استی لادر - Estee Lauder
 
 
کرم پودر استی لادر
 
 
 
اسم مال: Double Wear Foundation
 
این کالا یکی‌از لبریز فروش ترین کرم پودرهایی می‌باشد که دارنده فرمولاسیون فوق العاده ای بوده و پوشش دهی بی نقص و عالی داره. این فرآورده برای اشکال متفاوت پوست چه کم آب و چه چرب مطلوب است و هیچ حساسیتی رو برای پوست تولید نمیکنه. تولیدها این مارک دارنده طیف گسترده ای از رنگ های متعدد می‌باشند که میتونید متناسب با رنگ چوستتون شایسته ترین و مطلوب ترین کرم پودر با پوشانندگی عالی رو تعیین نمائید. 
 
شایسته ترین جفت های کرم پودر و کانسیلر از برندهای دارای شهرت 2019 + عکس
 
 
 
کرم پودر از مارک هدی بیوتی - Huda Beauty
 
 
کرم پودر هدی بیوتی
 
 
 
اسم مال: FauxFilter Foundation
 
این کرم پودر پس از به کارگیری حالتی طبیعی و کدر روی پوست تولید میکنه و دارنده 30 سایه رنگی متفاوت است که دارنده پوشش دهی فوق العاده ای می باشند. این کرم پودر برای پوشش دادن نواقص و لکه های پوستی آیتم خیلی نیکی می‌باشد و مثل یک غربال عالی فعالیت میکنه.
 
کرم پودر مایع بهتر می‌باشد یا این که پودری؟
 
 
کرم پودر از مارک مورفی - Morphe 
 
 
کرم چودر مورفی
 
 
 
اسم مال: Fluidity Full-Coverage Foundation
 
این کرم پودر هم، پوشش دهی فوق العاده عالی داره و دارنده سایه های رنگی متنوع و خیلی متعددی میباشد که‌این قابلیت رو به شما میده تا بتونید شایسته ترین رنگ رو برای پوستتون گزینش فرمائید. این کرم پودر در آخر ظاهری تماما متحیر رو برای پوست تولید میکنه. 
 
گونه های کرم پودر و طریق به کارگیری از آن + عکس و کالا
 
 
 
کرم پودر از مارک توفیسد - Too Faced
 
 
کرم چودر توفیسد
 
 
 
اسم فرآورده: Bo This Way Foundation 
 
این کرم پودر دارنده فرمولاسیون مایع است و اقتدار پوشانندگی خیلی نیکی داره. این کرم پودر بعداز به کارگیری ظواهر طبیعی برای پوست ساخت میکنه و در حین روز اصلا روی پوست شکاف خورده یا این که شکسته نمیشه.
 
کرم پودر زدن، تکنیک های معمولی و ماهر از میکاپ آرتیست بیانسه
مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 142 تاريخ : چهارشنبه 20 شهريور 1398 ساعت: 21:09


هر کسی با اعتنا به رنگ و مال پوستش بایستی کرم پودر مطلوب خودش را گزینش نماید

به کار گیری از اسباب و اثاث آرایشی در جمهوری اسلامی ایران از آمار بالایی شامل است. خیلی از این آمار به علت نداشتن داده ها کافی در رابطه اثاثیه آرایشی مطلوب و خرید اسباب و اثاث آرایشی نامناسب می باشد. امروز میخواهیم طرز های تعیین کرم پودر مطلوب برای پوست های گوناگون را به شما یادگرفتن دهیم. با ما یاروهمدم باشید

بهترین کرم پودر

کرم پودر مطلوب
انگیزه از استعمال از کرم پودر یا این که به عبارتی زیرسازی پیرایش این هست که پوست شما شرایط یکنواخت و مهیا برای پیرایش را پیدا نماید.انگیزه از زدن کرم پودر، رنگ بخشیدن به پوست وجود ندارد.به همین خیال بهتر هست که تا آنجا که می توانید هنگام تعیین کرم پودر خویش، نزدیکترین رنگ به رنگ پوست خودتان را تعیین نمایید. برای اینکار رنگ آن را روی استخوان فک خویش آزمون فرمائید.

کرم پودر مطلوب
تعیین کرم پودر مطلوب
رنگ صحیح بایستی در مقایسه با رنگ گردن طبیعی جلوه نماید. به حافظه داشته باشید: کرم پودر صحیح را تعیین فرمائید و به خط فک تحت خویش بمالید، دیگر خط آرایشی دربین گردن و چهره به وجود نمی آید.

برای آزمایش رنگ کرم پودر بهتر می باشد سه رنگ در حدود رنگ بر روی خط فک تحت خویش بمالید، بعد از آن در فروغ طبیعی ملاحظه کنید که آیا هنوز خط آرایشی مشاهده میشود یا این که خیر. در حالتی که رنگ صحیح را تعیین کرده باشید خطی نباید ما‌نده باشد.

اکثر خانمها تعدادی جايگاه زردی در پوستشان دارا هستند. پس کرم پودرهایی که دور‌نما طلایی دارا هستند از کرم پودرهایی که بگراند صورتی دارا‌هستند طبیعیتر نشان می دهند. در صورتیکه میخوایهد پاره ای سرخی به پوستتان بدهید، به جای کرم پودر این عمل را با رژ سیرتکامل انجام دهید. در حالتی‌که در خصوص رنگ پوستتان دو دل بودید، از یک رنگ خنثی استعمال فرمائید که خیر زیاد رنگ زرد باشد و خیر زیاد صورتی.

چنانچه هنگام کشیدن آن بر روی پوست نامرئی شد، رنگ صحیح را تعیین کرده ایداگر پوستتان چرب باشد بهتر می‌باشد از یک کرم پودر فارغ از چربی یا این که با منشاء آبی‌رنگ به کار گیری نمایید. پوستهای کم آب با کرم پودرهای مایع و کرم پودرهایی که موقعیت کرم دارا‌هستند، سازش بهتری دارا‌هستند.کرم پودر را صحیح ذیل زنخدان آزمایش فرمایید .

گزینش کرم پودر مطلوب
این فعالیت سبب می‌شود بفهمید که آیا کرم پودر در صورتتان نامرئی می شود یا این که خیر. اشتباهی که اکثر اوقات خانمها مینمایند این هست که کرم پودر را یا این که روی سیرتکامل آزمایش می نمایند، که اکثر زمان ها پوست آن تیره خیس از سایر قسمتهای چهره هست، و یا این که روی پشت دستشان.زنان پوست رنگی رنگدانه های زرد رنگ در پوستشان دارا هستند و به همین خیال می بایست از کرم پودر با دور‌نما رنگ زرد و سوای چربی به کار گیری نمایند.

پوستهای تیره خیس نوروروشنایی بیشتری منعکس می‌کنند و چرب خیس میباشند.جور پوستتان را در حیث بگیرید. چنانچه کلاً پوست صاف (با لکه ها و زخم دیدگی بسیار اندک) دارید و می خواهید ظاهری صاف داشته باشید، از یک کرم پودر مایع یا این که کرم به کار گیری فرمایید که جلای متحیر داشته باشد، مانند کرمهایی که دارنده فرمول Pro-Retinol و اس پی اف ۲۰ میباشند.

چنانچه چرب بودن برای شما تولید ایراد مینماید. از فرمول هایی استعمال فرمایید که درخشش بیش تر را جذب میکندو دربردارنده مواد ضد جوش می باشند. در‌حالتی که می خواهید لطافت و صافی پوست را محافظت نمائید از فرمول های ضد پیری به کارگیری فرمایید، یعنی فرمولهایی که در آنان ترکیبات مس مصرف شده باشد تا صافی پوست شمارا تقویت نماید. به چه شکل از کرم پودر به کارگیری کنیم: زمانی نوبت به کرم پودر زدن می رسد، به حافظه داشته باشید که نادر آن هم متعددی میباشد.

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترین کرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 103 تاريخ : يکشنبه 17 شهريور 1398 ساعت: 19:06


خرید یک کرم پودر خوب بر طبق مدل پوست
کرم پودر یکی‌از مهم ترین اثاثیه آرایشی میباشد . امروزه مد و زیبایی موردتوجه طیف وسیعی از مردم به‌ویژه زنان و جوان ها می‌باشد. از همین رو محصول ها آرایشی بهداشتی بخش گسترده‌ای از سبد خرید هر خانوار را تشکیل می دهد. میان اثاثیه‌آرایشی، گونه و کیفیت کرم پودر به عارضه ها ذیل از اهمیت ویژه‌ای شامل است:

بهترين كرم پودر

سالم پوست (تماس بی واسطه کرم پودر با پوست)
تأثیر کرم پودر خوب بر جلوه بهتر بقیه اسباب و اثاث‌آرایشی
زیرسازی مطلوب کرم پودر نقش بسزایی در رضایت‌مندی بیش تر از آرایش و پیرایش رخ داراست
خصوصیت‌های کرم پودر خوب
پوشانندگی بالا یکی مهمترین خصوصیت‌های یک کرم پودر خوب هست. استعمال از کرم پودر با کاور بالا به کسانی که پوست صورتشان دارنده نواقصی مانند آکنه، جوش و آسیب هست، سفارش می‌‌شود. نکته دیگر دقت به ضد آلرژی بودن کرم پودر میباشد. ازآنجایی‌که‌این کالا به‌تیتر زیرساز پیرایش فعالیت می‌‌نماید، در فیس به کار گیری از اشکال نامرغوب آن احتمال بروز آلرژی و ایرادات پوستی موجود هست. از سایر خصوصیت‌های کرم پودر کیفیت عالی، بافت سبک و جلوه طبیعی آن روی پوست رخ می باشد؛ خصوصاً در حالتی‌که از کرم پودر به‌تیتر یکی‌از اقلام گریم استعمال شود.


رنگ کرم پودر
یکی مسائلی که در گزینش کرم پودر بایستی به آن اعتنا کرد، متناسب بودن آن با رنگ پوست می باشد تا ظاهری طبیعی‌خیس ساخت نماید. یکی‌از غلط‌های رایج، به کار گیری از کرم پودر به‌تیتر سفید کننده میباشد. امروزه برندهای گوناگون طیف وسیعی از کرم پودر در رنگ‌های برنز، تیره، پر‌نور و رنگ پوست را عرضه می نمایند که با دقت به مدل پوست می‌اقتدار از آنها بهره برد.

رنگ کرم پودر

مقاله پیشنهادی

قالب یکسری منظوره مای ایکس | MYX
قالب یک‌سری منظوره مای ایکس | MYX

 

اشکال و اقسام کرم پودر
زمانی به داروخانه یا این که دکان اسباب‌آرایشی میروید، برای گزینش یک کرم پودر آیتم‌های زیادی را پیش رودارید. موارد ذیل به گزینش کرم پودر مطلوب شما یاری می کنند:


کرم پودر پرایمر

این گونه کرم پودر بی رنگ هست یعنی پس از مصرف آن رنگ پوست عوض نمیشود با به کارگیری از این کالا بستری مطلوب برای پوست مهیا میگردد و می توانید کرم پودر اصلی‌تان را به پوست بزنید یا این که حتی دیگر از کرم پودر استعمال نکنید.


مرطوب کننده رنگی

این کالا برای مصارف یگانه وجود ندارد و تولیدکنندگان آن را وقف عام مردم ساخته‌اند. این متاع ضمن قابل انعطاف کردن پوست، رنگ آن را بهبود می بخشد و ممکن میباشد ضد آفتاب هم باشد. در‌حالتی که پوستتان مستعد جوش زدن یا این که چرب می‌باشد از این تولیدات به کارگیری نکنید.

کرم پودر درخشان‌کننده
این جنس ظواهر پوستتان را درخشان می کند و برای به کارگیری در روز مطلوب میباشد. درخشان‌کننده را می بایست روی کرم پودر و نصیب‌های به محرمانه از پوست زد (سیرتکامل‌ها، خط ابرو و حدقه دیده‌ها) تا پوست شرایط درخشانی بگیرد. در حالتی که پوستتان چرب میباشد، از مصرف این متاع پرهیز کنید.

راهنمای خرید یک کرم پودر خوب بر طبق گونه پوست

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 125 تاريخ : شنبه 16 شهريور 1398 ساعت: 18:32

 
 
۷ .
هم اکنون نوبت کرم پودر است
پشت دست شما می تواند مثل پالت نگارگری عمل کند به شرط آنکه کاملاً پاک باشد . باید چند قطره از کرم پودر را شیوه پشت دست بگذارید و بعد از آن با برس منحصر به فرد کرم پودر آرام روی آن بزنید و رنگ را روی پوست فیس پخش کنید؛ باید رنگ را بدور تا بدور فیس و دور و اطراف گردن کاملاً یکنواخت پخش کنید؛ لبه های گوش را فراموش نکنید و در غایت با برس رنگ صورت را کاملاً یکنواخت نمایید تا مبادا تکه ای پر رنگ یا این که کم رنگ باشد .
۸ .
به رخ حجم دهید
در‌صورتی‌که بخواهید یک آرایش و پیرایش بدون نقص داشته باشید بایستی کمی تکنیک های گریم را به فعالیت ببرید؛ مثلاً برای مشخص کردن شرایط رخ می توانید با به کارگیری از پودری تقریبا تیره خیس از رنگ پوست خودتان لبه های رخ را سایه بیندازید؛ کافی هست با یک برس آرایشی منحصربه‌فرد پودر که رمز آن کوچک و زاویه دار می باشد لبه های چهره و خط رویش موها را تیره کنید، شما بایستی منحنی نزدیک استخوان دسته و ذیل خطر فک را به صورت عدد ۳ پودر تیره بزنید و سپس رنگ را پخش کنید تا مرز دربین رنگ ها مشخص و معلوم نباشد .
 
۹ .
چه کارهایی با برنزه کننده، می بضاعت و توان کرد
پودرهای برنزه کننده می توانند تاثیری بخش اعظم آنچه شما تصورش را بکنید، داشته باشند . شما می توانید با این پودرها درخشندگی متفاوتی به چهره تان ببخشید؛ کافی می باشد با یک برس تقریبا تبارک آرایش اندازه یه خرده از پودر برنزه کننده را بردارید و روی قسمت هایی بزنید که معمولاً بر اثر نوروروشنایی خورشید تیره می شوند، یعنی دور و بر استخوان های گونه، نصیب پایینی بینی و کناره های رخ . با این عمل آرایش و پیرایش شما فراوان ارگانیک خیس جلوه می کند . یادتان نرود که رنگ ها را یکنواخت فرمائید .
 
۱۰ .
در صورتیکه می خواهید عکس بگیرید
در صورتیکه برنامه عکاسی دارید سفارش می کنیم سراغ مدادها یا این که سایه های شفاف کننده بروید چرا که می توانند جلوه خاصی به فیس شما بدهند؛ پاره ای از واضح کننده را در وسط بینی و در امتداد استخوان ابرو (بالای پلک) جای سایه دیده بزنید تا این قسمت ها را پر رنگ تر نشان دهید .
 
کدام
کرم پودر را بخرید
اشخاصی
که پوست براقی دارند
کسانی که پوست براق و شفافی دارا‌هستند یعنی پوست هایی که نظیر آینه می درخشند البته گهگاه نیز جوش های ریزی در آن چشم می شود بهتر است آن‌گاه از زدن ضدآفتاب منحصربه‌فرد پوست از پنکیک استفاده نمایند چرا که در این مواقع پنکیک هم توان پوشانندگی خوبی برای جوش ها دارااست و هم این نوع پوست ها را برنا خیس نشان خواهد بخشید . که البته نباید هیچ گاه پنکیک را بدور دیده ها زد بلکه صرفا با گذاشتن و برداشتن پد پوست را بایستی کمی مات کرد .
 
کسانی
که پوست خشک دارند
در شرای پوستی خشک دارید و مدام مجبورید آن را با انواع کرم های مرطوب کننده مرطوب نگه دارید بهتر هست در بعضا موارد، خیر همیشه، از پنکیک در نقطه پایان آرایش و پیرایش تان استعمال نکنید چرا که در هر سنی که باشید خشکی پوست تان باعث می شود که با پنکیک خطوط صورت اکثر معین شود، رویکرد بهتر آن می‌باشد که پس از استعمال از ضدآفتاب منحصر پوست تان تنها از یک کرم پودر خوب استعمال نمایید و در صورتی که دوست داشتید پوست تان مات دیده شود کرم پودر مات بخرید و روی ضدآفتاب تان بزنید .
مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 112 تاريخ : چهارشنبه 13 شهريور 1398 ساعت: 22:28

استفاده از پنکیک و کرم پودر رابطه زیادی با دسته پوست هر فرد دارااست . 
 
بعنوان مثال خوبتر می‌باشد اشخاصی که پوستی چرب و قضیه آکنه و جوش فیس را دارا هستند از مواد آرایشی سبک تری مانند پنکیک به کارگیری نمایند . 
 
به طور کلی کرم پودرها نسبت به پنکیک ها سنگین تر میباشند . ولی کسانی با پوست خشک یا آن هایی که از پوشانندگی پنکیک رضایت ندارند، می توانند برای ساعت های کوتاهی از کرم پودر هم به کار گیری کنند . البته بهتر میباشد اشخاصی با پوستی چرب، گونه های سوای روغن کرم پودرها را انتخاب کنند . چه بسا برندهای معتبر کرم پودر مناسب پوست چرب نیز در سبد تولید ها خود دارند . 
 
درصورتی که در انتخاب پنکیک مناسب دچار سردرگمی می‌شوید و اکثر از پوشانندگی به دنبال یک جنس با کیفیت هستید تا علاوه بر محافظت، پوشانندگی قابل قبولی نیز داشته باشد، یک توصیه به شما: پودر موزاییکی اون می باشد . این پنکیک مناسب گونه های پوست حتی حساس ترین ها می باشد . 
 
 
 
نحوه 
استفاده: به عنوان پنکیک، با به کار گیری از پد منحصربه‌فرد روی پوست رخ و گردن استعمال شود . 
 
از رنگ های گوناگون این جنس می توان به عنوان رژگونه، سایه ابرو و دیده به کار گیری نمود . 
 
همینطور با استفاده از یک برس پهن می توانید از این کالا برای ثبت آرایش یا پر رنگ نمودن خطوط چهره استعمال فرمایید . 
 
برای 
خانمهایی که می خواهند صورت ای برنا و پوستی صاف و شاداب داشته باشند هنگام میکاپ استفاده از کرم پودر خوب تر می‌باشد یا پنکیک؟ 
ممکن است شما نیز قسمتی از آن دسته از خانمهایی باشید که آنگاه از میکاپ سنتان بخش اعظم دیده شود که ولی ناگفته نماند در بیشتر مواقع این اتفاق خواهد زمین خورد و چون به نظر می رسد میتوان زیباتر از قبل بود، هی بیشتر آرایش می کنیم و همین سبب می شود که با میکاپی غلیظ و نامتعادل سنمان بیشتر چشم شود . 
 
یکی از مهمترین فرآیند فراهم سازی پوست است که می توانایی اظهار‌ حیاتی ترین نصیب میکاپ میباشد چرا که اگر پوست یک پارچه و صاف چشم نشود آرایشهای نقاط دیگر زیبایی خود را آنطور که می بایست نخواهند داشت به این ترتیب باید این مرحله را عمده مد نظر داشت . 
 
پنکیک 
و یا کرم ها چین و چروک ها را اکثر نشان میدهند! برای 
اینکه پوستمان به گونه ای چشم شود که ما تنها آن را فراهم کرده باشیم و با انواع کرمها طوری آن را نسازیم که هرچه ناصافی و چین و چروک هست چشم شود و به نوعی سنمان را عمده نشان ندهد بهتر است : 
نکته 
اول: بدون در لحاظ به دست آوردن سن و رنگ پوست، در‌صورتی‌که پوست براق و شفافی دارید که از اشکال پوستهایی می باشد که مانند آینه می درخشد ولی هر از گهگاه جوشهای ریزی هم در آن چشم می شود بهتر هست بعد از زدن ضد آفتاب منحصر به فرد پوستتان از پنکیک استعمال نمایید چرا که در این مواقع پنکیک نیز توان پوشانندگی خیر برای جوشها دارااست و نیز اینگونه پوستها را جوانتر نشان خواهد اعطا کرد که البته دقت داشته باشید که هیچگاه پنکیک را به دور چشمها نزنید ( تاکید مجدد) و فقط با گذاشتن و برداشتن پد آن پوست را کمی مات نمائید . 
 
نکته 
دوم : درصورتی که پوستی خشک دارید و مدام مجبورید آن را با اشکال کرم های مرطوب کننده مرطوب نگه دارید خوب تر میباشد در برخی موردها خیر همیشه آنهم به ترتیبی که در زیر گفته گردیده هست از پنکیک در نقطه نهایی آرایشتان استعمال نمایید چرا که در هر سنی که باشید بی آبی پوستتان سبب می شود که با پنکیک خطوط رخ ی شما بخش اعظم مشخص شود، روش بهتر آن است که پس از استفاده از ضد آفتاب منحصر پوستتان تنها از یک کرم پودر عالی به کارگیری کنید که در صورتی که دوست داشتید پوستتان مات دیده شود از جور مات آن را تنظیم کرده و روی ضد آفتابتان بزنید . 
 
نکته 
سوم : در صورتی‌که پوستی کدر و دارای جوش و همچنین لکهای به جا باقیمانده از جوش دارید و می خواهید آن را برای یک آرایش و پیرایش ملایم و خوشگل مهیا کنید خوب تر است آغاز ضد آفتاب فاقد چربی خویش را بزنید، آن‌گاه از یک کرم پودر عالی که قابلیت و امکان پوشانندگی خیر داراست استعمال کرده و تمام نقاط پوست را با آن بپوشانید و با تکان آرام ضربه زدن آن را عالی بر روی پوست بخوابانید و در پایان عمل پد یا همان ابر پنکیک را برداشته و با جنبش گذاشتن و برداشتن بر روی پوست، آن را کمی از براقی به ماتی برسانید . باز هم در نظر داشته باشید که پد را اطراف چشمها نمالید، همینطور آن را روی پوست نکشید صرفا بگذارید و بردارید . 
مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 119 تاريخ : دوشنبه 11 شهريور 1398 ساعت: 22:16

همان طور که در مطلب لیست خرید اسباب و اثاث آرایشی عروس گفتیم، بیشترین گرفتاری عروس خانم ها، خرید ست لوازم آرایشی عروس با بهترین برند می‌باشد . احتمالا به نظر برخی از افراد،خرید ست لوازم آرایشی عروس با اسباب و اثاث آرایشی که به فیس معمولی زمینه به کارگیری قرار می گیرد، یک عدد باشد . ولی ما قرار نمی‌باشد از برند گران قیمت و خیلی متفاوت، برای اسباب آرایش و پیرایش عروس استفاده کنیم؛ ولی کیفیت، ماندگاری، براق و براق بودن آن لوازم پیرایش برای روز عروسی، نکته ای است که شاید در آرایش و پیرایش معمولی، زیاد به آن دقت نداشته باشیم . در این مطلب با همیاری کارشناسان مجله موی تن رو، لیستی از بهترین مارک های اثاثیه آرایشی عروس را گردآوری کرده ایم، که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم . 
اما قبلی از معرفی ست لوازم آرایشی عروس، شما را به فستیوال حراجروز که در هم اکنون حاضر در فروشگاه اینترنتی موی تن رو در درحال حاضر برگزاری است، دعوت می نماییم . در این جشنواره، هر جور آرایشی، با تخفیف های متنوعی ارائه گردیده هست و برای خانم هایی که عروسی آن ها نزدیک است، می تواند یک خبر ذوق زده کننده ای باشد . در ادامه مقاله با ما همراه باشید . 
 
ست 
لوازم آرایشی عروس 
بهترین 
مارک ست لوازم آرایشی عروس در هر گونه آرایشی در این بخش، جهت خرید ست اسباب آرایشی عروس،به معرفی بهترین برندهای مو جود در بازار می پردازیم، که ولی معرفی برندها به یار محصولات آن ها، به‌این معنی نمی‌باشد که برندهای ذکر نشده یا این که تولیدات معرفی نشده در مارک های گفته شده، خوب نیستند، بلکه هر فردی با اعتنا به تجربه، گونه پوست، بها لوازم پیرایش و حتی آرایشی که مد لحاظ او در مراسم عروسی است، می تواند به طور کامل انتخابی گوناگون داشته باشد . در ادامه مقاله به معرفی تولیدها موجود در پیرایش فیس و لب می پردازیم و مابقی آن، مانند پیرایش دیده و ناخن را درمقاله آینده مطالعه نمایید . 
 
آرایش 
صورت یک عدد از نوع های آرایشی که برای خرید ست اسباب آرایشی عروس، نیاز است، مدل آرایش و پیرایش رخ است، که از اثاثیه لبریز کاربرد آن می بضاعت و توان به پرایمر، کرم پودر، رژگونه، کانسیلر، پنکک و ماوس اشاره کرد . 
 
پرایمر 
برای این‌که یک پایین ساز آرایشی قابل قبولی داشته باشید و در مراسم عروسی به صورت ویژه ای بدرخشید، بایستی از یک پرایمر خوب که دارای پوشانندگی قوی، خاصیت ضد قرمزی و خواص آبرسانی داشته باشد، استعمال فرمائید . در مطلب معرفی بهترین برند های پرایمر در سال ۲۰۱۹، به فیس جامع در باره بهترین برند های پرایمر اطلاعاتی داده گردیده هست . ولی همه این خصوصیت ها را می توانایی در پرایمر میبلین، پرایمراسمش باکس و پرایمر اوریفلیم هم مشاهده کرد . 
 
پرایمر 
پیرایش جیوردانی گلد Youthful Radiance اوریفلیم 
خرید 
پرایمر پیرایش جیوردانی گلد اوریفلیم 
کرم 
پودر آن گاه از این‌که پرایمر خود را انتخاب کردید، باید از یک کرم پودر مایع که سبب شفافیت و درخشان شدن پوست می شود و همین طور از حیث رنگ، به پرایمر شما نیز نزدیک باشد، استفاده فرمایید . در تعیین کرم پودر مایع، علاوه بر برند، باید به دسته پوست خود از حیث چرب، خشک و یا این که مختلط بودن دقت داشته باشید . به طبع مقاله ۱۰ کرم پودر برتر، را جهت شناخت عمده مطالعه کنید . یک کرم پودر خوب علاوه بر خصوصیت های بالا، بایستی دارای پوشانندگی خوب، مقاوم در برابر گرما و تعریق، دارا بودن SPF ، دارا بودن بافتی سبک باشد . از شایسته ترین برندها که کلیه این ویژگی ها را در خود داشته باشد، می بضاعت و توان به کرم پودر دبورا جور DD و یا این که کرم پودر دبورا نوع Extra Matt، کرم پودر آرکانسیل وحتی به کرم پودرهای مای هم اشاره کرد . 
مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 113 تاريخ : يکشنبه 10 شهريور 1398 ساعت: 0:13

 
لوازم 
آرایش های دور ریختنی را بشناسید امروزه خانم ها هزینه متعددی برای خرید اسباب و اثاث پیرایش می کنند تا به وسیله آن ها زیبایی خود را ارتقا دهند, برخی از خانم ها به استعمال از لوازم آرایش عادت کرده اند و نمیتوانند با فیس ای بدون آرایش خارج بروند . استفاده از اثاثیه آرایش و پیرایش تهیدست رعایت نکاتی است که احتمالا اکثری از خانم ها از آن بی خبر باشند, بعضا از اثاثیه پیرایش ها قابل به کار گیری نیستند و باید هرچه زودتر آن ها را دور بریزید که در ادامه با آن ها آشنا می‌شوید
 
آرایش 
اسباب 
آرایش 
کدام 
لوازم آرایش و پیرایش ها را نباید به کارگیری کنیم؟ لوازم 
پیرایش مورخ گذشته 
تمامی اسباب و اثاث پیرایش ها تاریخ انقضا دارا هستند و چه بسا در شرای یک روز از تاریخ مصرف لوازم پیرایش گذشته باشد شما نباید از آن استعمال فرمائید . به کارگیری از اثاثیه آرایش مورخ پیشین سبب صدمه به پوست میشود پس حواستان به تاریخ انقضای اسباب و اثاث آرایش تان باشد . 
 
لوازم 
پیرایش بلا استفاده 
برای تمامی خانم ها پیش آمده که برخی از محصول ها آرایشی را می‌خرند البته یا این که از رنگ آن خوششان نمی آید و یا با پوست شان سازگاری ندارد به همین بلا استعمال میمانند, اینگونه اثاثیه پیرایش ها که هیچ گاه نمی خواهید از آن ها به کارگیری کنید نیز باید به دور بریزید . 
 
اسباب و اثاث 
آرایش و پیرایش 
نکات 
به کار گیری از اسباب پیرایش اسباب و اثاث 
آرایشی که به خوبی از آن ها مراقبت نشده 
همگی محصول ها آرایشی نیاز دارا هستند در موقعیت خاصی از آن ها مرابت شود به عنوان مثال برخی از آن ها باید در دمای پایین 30 سکو نگهداری شوند, در صورتیکه در محافظت از آن ها به این نکته اعتنا نکرده اید باید اسباب پیرایش تان را بدور بریزید . 
 
لوازم 
آرایشی که پوست را تحریک میکنند 
برخی از اثاثیه آرایش و پیرایش ها باعث تحریک پوست فیس میشوند, در حالتی که شما نیز اسباب آرایشی دارید که پوست تان را تحریک می کند دیگر نباید از آن استعمال کنید . در صورتی‌که به به کارگیری از اینگونه اسباب و اثاث ارایش ها ادامه بدهید پوست رخ تان دچار قرمزی, خارش, التهاب و ورم می گردد . 
مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 115 تاريخ : سه شنبه 5 شهريور 1398 ساعت: 22:48

نکاتی 
برای استفاده از کرم پودر درصورتی که پوست‌تان بی‌لک می باشد و ظاهر منافذ پوستی‌تان کوچک و بسته است، از کرم‌پودر به کارگیری نکنید . استعمال از کرم‌پودر در طولانی مدت، از زیبایی ظاهر پوست‌تان می‌کاهد و سبب ساز گشوده شدن منافذ آن می‌شود . شایسته ترین گزینه برای پوست‌های سوای لک و صاف، برای زیرسازی آرایش، به کار گیری از آبرسان‌ها و ضدآفتاب‌های رنگی یا بی‌بی کرم‌ها هستند . 
در شرای نوجوان هستید و جوش‌های پوست‌تان اذیت‌تان می‌کند، به هیچ‌وجه برای کاور کردن جوش‌های پوست از کرم‌پودر استفاده نکنید . شما با این فعالیت وارد یک چرخه‌ بی‌پایان میشوید که شروعش با شماست و آخرش با خدا! استعمال از کرم‌پودر باعث بدتر شدن حال و روز پوست‌تان میگردد و شماهم برای پوشاندن اکثر آن، مجبور به استفاده اکثر از کرم‌پودر می شوید و اوضاع و احوال پوست‌تان هربار بدتر میشود . برای در اختیار گرفتن پوشاندن جوش‌های پوست‌تان از کارشناس پوست کمک بگیرید و از محصولات درمانی مراقبت از پوست به کار گیری فرمایید . 
برای پوشاندن چروک‌های دور چشم یا این که خطوط خنده، از حجم مضاعف کرم‌پودر استفاده نکنید . با این فعالیت عمده منجر ارتقا ظواهر نامطلوب آن خواهید شد . اگر در پوست‌تان نواقصی میباشند که نیاز به کاور بالایی دارند، علاوه‌بر کرم‌پودر، از سایر محصول ها زیرسازی، مثل کانسیلر یا برانزر به کارگیری نمائید . 
یک عدد از نکات حیاتی در خرید کرم‌پودر، تجربه‌ شما از سازش آن جنس با پوست‌تان میباشد . چندان دربند ارزش و مارک کرم‌پودرتان نباشید . ممکن است گهگاه یک کرم‌پودر ارزان از یک مارک متوسط، با پوست شما سازش بهتری داشته ‌باشد تا یک کرم‌پودر گران از برندهای معتبر و تاپ . درنهایت، همه‌چیز به تجربه شما بستگی دارااست و برندهایی که در همه‌ مقالات به شما توصیه می‌شوند، فقط نمونه‌ای از محصولاتی می باشند که روی عموم پوست‌ها، با پیروزی امتحان‌شان را پس داده‌اند . فقط دقت فرمایید که از هر مارک آرایشی که به کار گیری می‌کنید، از فروشگاه‌های دارای اعتبار بخرید که فیک یا این که همان تقلبی نباشند . 
به کارگیری از مرطوب‌کننده‌های پوستی واجب می‌باشد . فرقی نمیکند که پوستی خشک، چرب یا ترکیبی از این دو موقعیت دارید؛ در هر درحال حاضر باید کرم مرطوب کننده مناسبی خریداری نمائید . کرم‌های مرطوب‌کننده سبب ساز ساخت رطوبت در پوست و آب‌رسانی به آن میشوند . متخصص ها پوست نکات مهمی را در رابطه خرید کرم‌های مرطوب‌کننده بیان کرده‌اند که تلاوت آن‌ها خالی از لطف نمیباشد . 
 
کرم 
مرطوب کننده شون با عصاره بابونه کرم 
مرطوب کننده 
تولیدات بهداشتی و آرایشی شون فیض همکاری ایران و آلمان است . به عبارت دقیق‌تر، فرمولاسیون و مواد اول تولید ها شون را کمپانی کریس اند کارل آلمان تهیه و تنظیم می نماید و شرکت آریان کیمیا تک نیز تولیدها را تولید و روانه بازار می‌نماید . تنوع کرم‌های مرطوب‌کننده شون نسبتا مناسب هست . یکی از انواع کرم مرطوب کننده شون، کرمی میباشد با عصاره بابونه . 
ولی مزایا و معایب این کرم در چیست؟ 
مزایای 
کرم شون بابونه از پاراگراف مواد دربردارنده آنتی‌اکسیدان است . همان‌طور که پیش‌تر نیز گفته شد، آنتی‌اکسیدان‌ها برای مقابله با مولکول‌های رادیکال آزادی که پوست را به خطر می‌اندازند دوچندان مناسب می باشند . کرم مرطوب‌کننده شون از این نظر، آیتم خیر دربین کرم‌های دیگری می باشد که از اسانس و ماده خاصی برای تولید سود می برند . 
کرم بابونه شون فاقد ماده پارابن میباشد . پارابن ماده‌ نگهدارنده‌ای هست که در تولیدها بهداشتی و آرایشی به کار گیری می‌گردد . 
در 
پرانتز گفته میگردد که پارابن برای تن زیان آور هست اما حقیقت این هست که هنوز نظری قطعی در این‌باره وجود ندارد . یعنی پژوهشگران به طور قطعی مضر بودن آن را اعلام نکرده‌اند . ضمن این‌که در مواد بهداشتی و آرایشی تنها درصد دوچندان اندکی از فرمولاسیون ساخت به این ماده اختصاص پیدا مینماید . پس وجود آن در کرم‌ها، عملا نمی‌تواند مضر و آسیب‌رسان باشد . به لحاظ می رسد که تأکید بر وجود نداشتن پارابن در کرم بابونه شون، اکثر یک تیتر تبلیغاتی میباشد . ضمن اینکه، مواد بهداشتی فاقد پاربن از نگهدارنده‌های جایگزین دیگری استفاده می برند که خود می‌تواند مضرات خاصی به یاور بیاورند . 
 
رایحه و عطر کرم بابونه شون چندان تُند نیست و در حالتی که به رایحه مهم هستید، استفاده از این کرم شما را آزار نخواهد داد . ضمن این‌که معمولا افرادی که از آن استعمال می‌کنند، بوی آن را می‌پسندند . 
کرم شون حاوی ترکیبات گلیسیرین می‌باشد و این باعث آب‌رسانی به پوست میگردد . 
مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 107 تاريخ : سه شنبه 5 شهريور 1398 ساعت: 0:09

کرم 
پودر مناسب پوست چرب برخی افراد بعد از آن از شست وشو پوستشان خیلی زود چرب می‌گردد و منافذ باز زیاد، کمدون و جوش‌های آکنه‌ای و برخلاف پوست‌های کم آب ظاهری براق دارد . 
در صورتیکه پوست شما چرب است هنگام خرید کرم پودر مطلقا به لیبل آن اعتنا فرمائید که روی آن کلمه (Oil Free) یا این که (Matt) نوشته شده باشد . در غیر این فیس خیر تنها براقی پوست شما را تشدید می کند بلکه بایستی خودتان را برای زدن جوش‌های بد‌تر مهیا نمایید . 
کرم پودرهای مایع یا جامد با بیس آب و پنکیک‌های خشک تعیین خیر برای به کار گیری روزانه شما هست . در صورتی که پوستتان نیاز به یک پوشش قوی‌تر دارااست پیشین از زدن کرم مایع با یک پد مرطوب یک لایه از فون خشک (آکوا) روی پوستتان بزنید . 
 
کرم 
پودر مطلوب پوست مخلوط پوست مخلوط، رایج‌ترین جور پوست می‌باشد . قسمت T فیس (چانه، پیشانی و روی بینی) چرب و معمولا در این نواحی کمدون‌های سرسیاه یا این که آکنه چشم میگردد و سایر قسمت‌ها خشک‌تر می باشد . پوست در تابستان معمولا به مشخصات پوست‌های چرب و زمستان به پوست‌های خشک شباهت دارد . در شرای پوست شما در این گونه قرار دارد بایستی یک کرم پودر مناسب پوست‌های خشک و یک کرم پودر مناسب پوست‌های چرب برای ۲ فصل سوز و سرما و گرما داشته باشید . در کل کرم پودرهای مایع با بیس آب انتخاب خیر برای پوست‌های ترکیب است . 
 
کرم 
پودر مناسب پوست نرمال پوست نرمال ایده آل‌ترین جور پوست است . پوستی سلامت و شاداب که چربی و آب متعادلی داراست . درصورتی که خوش بخت می باشید و پوست شما در این گونه قرار دارد از هر کرم پودری میتوانید به کار گیری نمایید . برای فصل زمستان کرم پودرهای روغنی با پوشش بالا‌تر برای حفاظت از پوست در برابر باد و سوزوسرما و در فصل تابستان کرم پودرهای سبک‌تر با بیس آب گزینش بهتری هستند . 
 
ثبت 
کرم پودر خیلی از خانم‌ها به خصوص کسانی که پوست چرب دارا‌هستند از تداوم قلیل کرم پودر روی صورتشان گله می‌نمایند . به کار گیری از محصولاتی مانند پودر فیکساتور بیس این نقص‌ را تا حدود زیادی برطرف می نماید . 
 
رنگ 
کرم پودر سپس از انتخاب جور کرم پودر که با مال پوست شما منطبق داشته باشد گزینش رنگ کرم پودر اهمیت متعددی دارد . در غیر این صورت کرم پودر چهره شما را نظیر یک ماسک مصنوعی می کند . 
بعضی‌ها به خطا یکسری درجه روشن‌تر یا تیره‌تر از رنگ پوستشان را انتخاب مینمایند . زدن کرم پودر روشن‌تر از پوست صورت را پیر‌تر و رنگ آن را مایل به خاکستری و کرم پودر تیره‌تر از پوست چهره را کدر نشان می دهد . پس برای داشتن پوستی قشنگ و طبیعی باید رنگ کرم پودرتان همرنگ با رنگ پوستتان باشد . نسبتاً بخش اعظم برندهای معتبر آرایشی تیس‌تر دارند تا شما بتوانید راحت‌تر انتخاب فرمایید . 
اما یکی از رایج‌ترین ایرادات خانم‌ها برای گزینش رنگ کرم پودر، تست کردن آن روی پشت دست میباشد در صورتی که اختلاف رتبه متعددی در میان رنگ پوست صورت با دست وجود دارااست . شایسته ترین روش برای تعیین رنگ مناسب، زدن اندازه مقداری از آن روی گوشه ای از رخ نظیر روی آرواره یا فک و مقایسه آن با رنگ پوست در فروغ و روشنایی طبیعی است . 
مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 117 تاريخ : دوشنبه 4 شهريور 1398 ساعت: 0:07

کرم پودر یکی از فاکتورهای با اهمیت در آرایش و پیرایش می‌باشد که به یاری آن‌ می توانیم پوستی صاف و یک پارچه داشته باشیم . کرم ‌پودر ها،باعث برطرف کردن نواقص فیس می شوند و زیبایی خاصی به صورت ها می دهند . ولی برخی از خانم ها ترجیح می دهند که کرم‌پودر ها را به همراه سایر مواد آرایشی مطلوب مثل کانسیلر، پرایمر، فیکساتور، مرطوب‌کننده‌ و یا کرم‌پودر های فشرده(پنکک) هم استعمال کنند . 

بهترین کرم پودر

در این مقاله با یاری کارشناسان خبرنامه موتن رو قصد داریم، که بهترین کرم پودرها را از نظراقتصادی ومیان جایگاه به شما دوستان معرفی نماییم . ولی در میان این کرم پودرها، برندهای مطرح و لاکچری برای هوا داران برندهای گران و یگانه نیز آورده گردیده میباشد . در صورتی که نیاز به آنالیز و خرید کرم پودرهای متنوع خیس دارید، می توانید از مغازه اینترنتی موی بدن رو هم دیدن فرمایید . 

پیشنهاد 
نویسنده 
انتخاب 
کرم پودز 
گزینش 
کرم‌پودر برای اولی بار 
کرم‌پودر 
های اقتصادی درمیان کرم پودرهای لاکچری و نام آشنا،کرم پودرهایی هم می‌باشند که با وجود برند بودن، می توانند در مقام کرم پودرهای اقتصادی، قرار بگیرند، که در ادامه به معرفی آن‌ها می پردازیم . 

۱٫کرم 
پودر های L’Oreal لورال یکی از برندهای کهن و قوی در صنعت محصولات آرایشی است، که در این مسئله محبوبیت و معروفیت خاصی درسراسر دنیا دارد . این برند متاع مرزو بوم فرانسه بوده و شالوده تولید تولید ها آن بر اساس تحقیقات علمی، رعایت اصول بهداشتی و آزمایش‌های شیمیایی دوچندان هست . کرم‌ پودرهای لورال در انواع گوناگون و حجم‌های متفاوتی عرضه می‌شوند، و دارنده ویژگی هایی چون، ماندگاری‌ طولانی، پوشش‌دهی بالا، دارا بودن رنگ های مات کننده، دارا بودن بافتی سبک و نرم برای تمامی گونه پوست و ارائه کرم پودرهای سوای چربی با کاربردهای مختلف می باشند . ارزش کرم‌پودر های لورال در حالی که با کیفیت هستند، بسیار مطلوب ارائه می شود . 

[megadesc]پیشنهاد 
نویسنده: ۱۰ کرم پودر برتر برای پوست خشک[/megadesc] 
کرم 
پودر لورال خرید 
کرم پودر لورآل 
۲٫کرم‌ 
پودرهای نارس Nars نارس یک عدد از شایسته ترین فونداسیون‌ها در برند آرایشی است . این مارک دارای مصولات مضاعف خوبی برای پوست‌های خشک است، پوشانندگی کرم ‌پودرهای آن فراوان مناسب بوده و به خاطر رطوبت‌رسانی فوق‌العاده‌ای که دارد،خصوصا در فصل‌های سرد، که پوست شما زیاد حساس‌تر و کم آب می‌شود، بسیار مطلوب می‌باشد . 

[megadesc]پیشنهاد 
نویسنده: بهترین کرم پودر برای پوست چرب کدام است؟[/megadesc] 
کرم‌پودرهای نارس با وجود داشتن SPF با ارزش های مناسبی ارائه می شوند . کرم‌ پودرهای نارس با فرمولاسیون ویژه‌ای ارائه شده و دارنده ماندگاری بالا می باشند . مدت زمان ماندگاری کرم پودرهای نارس تا ۱۶ ساعت خواهد بود . از معایب آن می بضاعت به سنگین وزن بودن بافت بر روی پوست اشاره کرد . 

۳٫کرم‌ 
پودرهای مک MAC تولیدات Mac از برندهای پر اسم و رسم است، که ساخت مرزوبوم کانادا بوده و دارنده کیفیت مضاعف بالایی در موضوع محصولات آرایشی می باشد . یک عدد از دلایلی که تولیدها مک، بیش از اندازه زمینه پسند خانم ها بوده، بخاطر طراحی و بسته بندی شیک و مدرنی می باشد که در تولیدات مک به فعالیت برده گردیده میباشد . از مزایا وویژگی های دیگر این کالا می توانایی به پوشش‌دهی فوق‌العاده و دارا بودن SPF وماندگاری آن تا ۸ ساعت اشاره کرد . ولی کرم پودر های مک، خیلی پر سرعت پوست را پوشش داده و رنگدانه‌های رنگی هم از مواد ارگانیک و گیاهی صحیح گردیده اند . 

 

کرم 
پودر Studio Fix SPF15 مک - 
خرید 
کرم پودر مک 
توصیه 
نویسنده 
مک 
تقلبی 

شیوه تشخیص مک اصل از تقلبی 

کرم پودرهای دربین رده در پایین به معرفی سه کرم پودری میپردازیم که از حیث کیفیت عالی هستند و هم از لحاظ هزینه، نسبتاً بها خیر و خوبی دارند و به تیتر کرم‌ پودر های میان جایگاه شناخته می شوند . 

۱٫کرم‌پودرهای 
لانکوم Lancom کرم ‌پودرهای لانکوم داری پوشانندگی بسیارعالی بوده و به حافظه بافت سبکی که دارند، سبب ساز هیچ دسته سنگینی بر روی پوست نمی شوند . از دیگر مزایای کرم پودرهای لانکوم می بضاعت مناسب بودن برای گونه های پوست و دارا بودن پوشانندگی یکدست و یکنواخت نیز اشاره کرد . کرم پودرهای لانکوم دارای طیف رنگی طلایی میباشند و با آبرسانی قادر که دارند، قادرند تا ۱۸ ساعت بر روی پوست بنشینند . 

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترین کرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 132 تاريخ : شنبه 2 شهريور 1398 ساعت: 23:08